Pagina's

donderdag 2 oktober 2014

Vakantiewerk :-)

Je zou denken dat je "als-mevrouw-van-mijn-leeftijd-met-vaste-baan" geen vakantiewerk meer had, maar dit jaar had ik een heuse vakantiebaan. Een hele leuke, dat wel!


Ik haakte in opdracht twee (!!) Laly-lala poppen, voor Sara & Emma.
Toevallig had ik het kangoeroe-patroon net in huis toen de vraag kwam of ik een panda en een kangoeroe kon haken. Ik dacht meteen aan de kangoeroe van Laly-lala.


De dames voor wie ik haakte zijn een tweeling,  dus ik vond het leuk als hun kadootjes op elkaar zouden lijken. Maar ja, een panda-patroon zit helaas niet in de collectie van Laly-lala, dus dat werd even aanpassen geblazen.


Een panda met een hartje op haar buik en natuurlijk ook een pandababy erbij!


Door de matchende sjaaltjes (gebreid, jawel, GEBREID!) zijn de poppen ondanks hun verschillen toch ook echt een setje en dat vind ik erg leuk!


De Laly-lala's zijn inmiddels afgeleverd bij de opa van Sara en Emma, hij gaat ze kado geven aan zijn mooie kleindochters.
{p.s: de haaknaalden liggen op dit moment even stil, ik zit middenin een verhuizing! Na 9 jaar met veel plezier in Villa Kakelhond gewoond te hebben, gaan we verhuizen naar een ander huis. Dat is even stressen, maar daarna vooral heel leuk ;-) Tot snel, als alle dozen weer zijn uitgepakt!}

8 opmerkingen:

  1. Ha ... die leuke Lalylalas :-) Heel mooi gedaan. Vraag mij af of het patroon makkelijk te volgen is, want zou er eigenlijk ook eentje willen maken voor het buurventje.
    Nog een fijne avond en een goede verhuis gewenst.
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh ze zijn prachtig!!!! Succes met de verhuizing!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whow erg mooi gemaakt zo lief. kom je ook eens langs bij mij. Ik heb een leuke give away op mijn blog staan.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aww, they're really cute! You have done nice work :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, supermooi en zo schattig!!!

    Lieve groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!