Pagina's

dinsdag 29 oktober 2013

Col voor Jessica

Op speciaal verzoek van mijn collega Jessica haakte ik deze col! Nu de koude dagen er weer aankomen is het weer tijd voor warme haaksels :-)


Jessica had deze col gespot op het blog van Jeanet en zodoende ging ik voor haar aan de haak.
Het patroon is trouwens van A La Sascha, maar je kan een heel pakketje (incl. garen en het patroon) bestellen via Jeanet.


Het gebruikte garen is Trekking XXL (kleurnummer 553) van Atelier Zitron. Ik haakte een hele bol op met haaknaald 6 om een lekker los en luchtig effect te krijgen. Gelukt!


Een lekkere vrolijke col voor de grijze dagen van het jaar!

8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel erg leuk uit!
    Je wordt toch helemaal vrolijk van al die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! En ik was heel benieuwd naar het blog van Jeanet en eventueel het pakket, maar de link is niet volledig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Fabienne,
      Dank je wel voor je reactie! Ik heb de link gewijzigd, als het goed is doet ie het nu wel :-D
      Je kan Jeanet een mailtje sturen om het pakketje te bestellen.
      Groetjes,
      Suzanne

      Verwijderen
  3. Lekker vrolijk! Echt een col om in weg te duiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geeft genoeg kleur aan de komende grijze dagen.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi! zal Jessica leuk staan, deze kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Wat een prachtige kleurtjes zeg. Ik ben er verliefd op. Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige col heb je gemaakt! Ik kwam via via op je blog en ik weet zeker dat jij mij nog heel veel gaat inspireren!!!

    Je hebt er een nieuwe volger bij :D

    Groetjes Henrike
    www.eendraadjelos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!