Pagina's

woensdag 29 mei 2013

L.E.N.T.E.?!

Zowaar, twee dagen lente gehad in Nederland! Jeej! Gisteren was ik ook nog lekker vrij en dus genoten van het zonnetje. Vanmorgen kwam het weer met bakken uit de hemel en kon ik gelukkig mijn winterjas weer aan ;-)


Ik ben de laatste tijd druk-druk-druk met opdrachten, maar vond toch nog de tijd om een paar kleine projectjes tussendoor te doen...


Zo zorgde ik voor lente in huis, door het haken van een lenteslingertje


Lekkere, knallende bloemetjes om mijn oude schoolplaat mee op te fleuren!


Goedgekeurd door het Harige Hoofd van de Huishouding, Bailey!


(oh ja, zien jullie het uiltje op de eerste foto? Die haakte ik ook nog even tussendoor, in opdracht voor iemand die er, net als ik, geen genoeg van kan krijgen!)

7 opmerkingen:

  1. Da's een heerlijk vrolijk slingertje! (tsja, je moet toch wat met dat grauwe weer wat we nu weer hebben) Ook het uiltje is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk uiltje! En bloemetjes...altijd leuk!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even geen lente buiten dan maar zelf wat lente verspreiden binnen, goed idee!!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi met die vrolijke kleuren. En wat ziet je "Harige Hoofd van de Huishouding" er goed uit op het prachtige sprei;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. weet je Rinske, dat het "sprei" eigenlijk een dekbedovertrek met granny-square print is? Geniaal ontwerp van Snurk, zij maken echt superleuk beddengoed!

      Verwijderen
  5. Heerlijk dat vrolijke bloemenslingertje. Ik ben gek op bloemenslingertjes.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!