Pagina's

maandag 1 april 2013

Give away - de winnaar(s)!

Tweede Paasdag, de eerste ochtendwandeling zit erop en het paasontbijt (voor zowel hond als baas) zit erin!


Mmm... ik krijg toch een lentegevoel van de gedekte paastafel en buiten schijnt zowaar de zon uitbundig...!


Wat een vrolijkheid, een mooie dag om twee kleine kadootjes weg te geven en op die manier twee mensen blij te maken!


De winnaars van de give away zijn door de Random Number Generator bepaald deze keer :-)
Het boekje "Zoetigheid haken" is gewonnen door Ellen van het blog Engjelushe!
En de troostprijs, de poster van Flow, is gewonnen door Armanda van het blog ArmaCre!
Dames, als jullie mij een berichtje willen sturen (suus_bailey@hotmail.com) met jullie adressen, komen de kadootjes jullie kant op!

{P.S: Als iemand mij kan vertellen hoe je de Random Number Generator op je blog kan laten zien, graag! Ik krijg 'm niet geupload als afbeelding... verkeerde bestandsformaat... geen idee hoe dit op te lossen!}

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames!

    Ik maak altijd een printsqreen en open deze dan in paint. In paint knip en plak alleen het vakje van de Random Number Generator en dat sla ik op. Vervolgens upload ik dat naar mijn blog.
    Als je er er zo niet uit komt, mag je altijd om extra uitleg vragen hoor ;)

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik val bijna van mijn stoel! Ik mail je mijn adres!

    Groetjes en bedankt!
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. YEAAHH ,
    Ellen gefeliciteerd
    maar ik ben ook blij met mijn troostprijs.

    Groetjes Armanda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!