Pagina's

zaterdag 27 april 2013

Concurrentie?!

Hoewel ik lang gedroomd heb van gezinsuitbreiding, in de zin van een tweede cavaliertje, heb ik me er inmiddels bij neergelegd dat Bailey enig hondenkind zal blijven.


Maar dat weerhoudt me er natuurlijk niet van om een evenbeeld van Bailey te haken.. ;-)


Deze kleine cav eet geen brokjes, hoeft niet uit en hoeft ook niet naar de dierenarts. Qua schattigheidsfactor komt ze dicht in de buurt van haar zus van vlees en bloed ;-)


Stiekem is Bailey blij dat ze de Koningin van Villa Kakelhond blijft en ze geen concurrentie krijgt ;-)
Ook een mini-viervoetertje haken? Het patroontje komt natuurlijk uit Minihondjes haken van Mitsuki Hoshi.

14 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is het zeg!
    En zo makkelijk in de omgang :)

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje zeg!
    Ik zou er maar goed voor zorgen :-)

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Droppig!
    Maar waarom opgeven een tweede hondje te nemen? Het kan wel heel gezellig zijn voor Bailey :-)

    groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, voor Bailey zou het wel gezellig zijn, maar er zijn allerlei redenen waarom het niet verstandig is, helaas... :-( Maar gelukkig heb ik er nu toch een beetje twee ;-)

      Verwijderen
  4. Wat een leukerd!!!! En wat vind Bailey er van??? Mijn vriendin had laatst een nestje met caveliers, Ohhh zo lief en mooi... Ik had bijna eentje meegenomen..

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, een nestje met cavaliers kun je niet bij kijken zonder er eentje te willen :-) Ze zijn zoooo leuk!

      Verwijderen
  5. Der sieht so schön lustig aus.

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Die mag jij verzinnen, daar ben je goed in :-)

      Verwijderen
    2. hahaha, ik vind Bonnie wel leuk, past bij Bailey :D

      Verwijderen
    3. In de zin van Bonnie St. Claire en Baileys bedoel je :-D? Hihihi!

      Verwijderen
  7. nee meer in de zin van Bonnie & Clyde ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi... superschattig!!!

    Groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje! Erg mooi gemaakt Suus ♥
    Ik heb mij er nog steeds niet aan gewaagt. Snap die haakschema's maar niet hihi

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!