Pagina's

zaterdag 5 januari 2013

De laatste creatie van 2012

Omdat ik het zo leuk vind om ze te maken... omdat 2012 in het teken stond van mijn uilenverslaving... omdat ik nog een muziekdoosje had liggen... ach, ik kan altijd wel een reden verzinnen om nog een uil te haken! Wederom naar het welbekende patroon van Matawi's Crea's.


Ik wilde een vrolijke kleurencombi (what else is new?), willekeurig gekozen streepjes (wat heel uniek is voor mij, als controlfreak!), een muziekuil die unisex zou zijn, aangezien hij nog geen nieuw huisje heeft.


Dit is 'm geworden! Deze keer voorzien van een gehaakt lusje om 'm aan op te hangen. Ik ben benieuwd boven welk wiegje hij komt te hangen? (Mocht je interesse in deze muziekuil hebben, kun je een berichtje sturen :-))

4 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!