Pagina's

maandag 2 april 2012

The gift of time!

Gisteren had ik onverwacht een paar uurtjes vrije tijd :-) Die gebruikte ik om een idee uit te werken wat al een tijdje rondfladderde in mijn hoofd. Ik ben dol op de geurkaarsen van Rituals, maar iets minder dol ben ik op het zwarte glas waar ze in zitten. Zwart doet het gewoon niet voor mij, het is te donker en ik word er niet vrolijk van. Daarom haakte ik een hoesje voor om mijn lievelingsgeurkaars :-)


Ik heb hem gehaakt met restjes Stylecraft Special DK & haaknaald 4. Het randje is inmiddels bekend, maar nog steeds oh-zo-geweldig,  het is de Bobble Shell Edging van Attic 24's Lucy!
Hij staat te pronken op tafel en vanavond gaat ie weer lekker aan tijdens Grey's Anatomy...


Have a nice day!

1 opmerking:

  1. hoi Bailey, lekker ding! wat kijk je weer leuk in de camera!

    goed idee om een hoesje te haken!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!