Pagina's

zondag 30 oktober 2011

Afscheidskus(sen) ;-)

Deze week was de laatste werkdag van mijn lieve collega Margot, per 1 november gaat zij dichter bij de deur werken. Hoewel het helemaal niet leuk is dat ze weg is bij ons, begonnen mijn hersentjes meteen te denken: 'wat kan ik eens voor haar maken??'. Het is dit afscheidskussen geworden!


En voordat het werd ingepakt, ging er een gestempeld kaartje aan!


Alle collega's hebben ook nog een afscheids-A4tje gemaakt, deze werden verzameld in een, door mij behaakte, map.


Alle kadootjes werden afgelopen vrijdag gegeven op het afscheidsfeestje van Margot, in Belgisch restaurant Lieve in Amsterdam. Het werd een supergezellige avond!

1 opmerking:

  1. ik ben er blij mee! maar durf 'm niet op de bank te leggen.............;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!